26 Ağustos 2013 Pazartesi

BENİM İÇİN GÜNÜN SÖZÜ BUNLAR SİZİN İÇİN HANGİSİ ?
Ne olurdu, seninle tatlılaşsaydım; yaşayış zaten acı.
Ne olurdu, sen razı olsaydın benden de, herkes kızsaydı bana.
Ne olurdu, seninle aram düzgün olsaydı da, bütün alemlerle aram açılsaydı, dünya yıkılıp yansaydı.
Sen beni sevdikten sonra malın mülkün değeri mi olur? Zaten toprak üstünde ne varsa hepsi de toprak olacaktır.
Alem O'nunla kaimdir ve O'nsuz olan hiçbir şey yoktur. O'nun rızası, rahmeti, bereketi ve tecellisi olmayan hiçbir şeyin değeri yoktur.
(Hz. Mevlana)
Düşman isterseniz dostlarınızı geçmeye çalışınız. Dost isterseniz, bırakın, dostlarınız sizi geçsin.
(La Rochefoucauld)
Başarının sırrını bilmiyorum ama başarısızlığın yolu herkesi memnun etmeye çalışmaktan geçer.
(Bill Cosby)
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez.
(Montaigne)
Eğer sizden sokakları süpürmeniz istenirse Micheangelo'nun resim yaptığı Beethoven'ın beste yaptığı veya Shakespeare'in şiir yaptığı gibi süpürün. O kadar güzel süpürülsün ki gökteki ve yerdeki herkes durup Burada dünyanın en iyi çöpçüsü yaşıyormuş desin..
(Martin Luter King)
Benim naçiz vücudum elbet birgün toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır.
(Mustafa Kemal Atatürk)
Dünya; var gibi görünen bir yalan... Allah; yok gibi görünen bir gerçektir...
(Hz. Mevlana)
 Günün sözlerine Mevlana'yla başladım O'nunla bitirdim benim için ilk ve son söz ayrıcaklıklıdır sizin için hangileri ayrıcalıklı ? Mutlu günler herkese :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder