18 Temmuz 2013 Perşembe

GEZDİM ,GÖRDÜM ,YEDİM, ALDIM  :D AYY NE ÇOK ŞEY YAPMIŞIM :D
Uzun süredir buralarda değildim ama her yerdeydim de aynı zamanda :)
Kocacığımla izne ayrıldık memleketlerimize gittik ,çok yakın arkadaşımın daha doğrusu kardeşim diyebileceğim bir insanın düğününü yaptık gezdik ve evimize döndük ama bu arada neler yaptık nerelerdeydim biraz anlatayım :) Benim memleketim denize yakın olduğu için güzel denize girdik.Denize girdiğimiz yerlerden biri de benim çok sevdiğim ordan ayrılmak istemediğim bir yer bu güzelliğin adı Bozcaada bence mutlaka gidip görmelisiniz tam kafa dinlemek ,dinlenmek için muhteşem bir yer :)İşte sizlere Bozcaada'nın birkaç fotoğrafı...Ama şöylede birşey var bu fotoğraflar sezonda çekilmedi baharda çekmiştim bu fotoğrafları bu gidişimizde fotoğraf makinesinde bir problem yaşadığımız için yeni fotoğraf çok az. 
                      Sezonda buralar bu kadar boş değil tabi ki de :)
 Denizde tek bir tane çöp bulamazsınız.Dibi kum ben dibi taş olan denizlere girmeyi pek sevmiyorum sizde benim gibiyseniz süper bir yer .Fazla dalga olmuyor yüzme bilmeyenler için de güzel bir yer.Plaj kısmı da sadece kum ince kum yani ama şöyle bir kötü yanı var suyu pek sıcak sayılmaz benim için normal bana pek soğuk gelmiyor nitekim öyle soğuk denizde büyüdüm ben :D ama yine de gidin görün kalın derim .
 Eski rum evleri var evlerin çoğu pansiyon haline getirilmiş.Yeşil ve morun bol olduğu dar sokakları var.Eskiden rumlar çoğunluktaymış o yüzden küçük hala aktif bir kilise var o da adaya ayrı bir hava katıyor bence.Fotoğraf çekmek için albüm çekimleri için çok uygun bir yer zaten çoğu çift Bozcaada'yı seçiyor fotoğraf çekimleri için.

                                  Mis gibi kokuyordu :)
Kısaca anlatılmaz yaşanır diyebileceğim bir yer bence giderseniz pişman olmazsınız.Ne yenir ,ne içilir ,nerede kalınır,nerede yenilir ,hediye ne alınır gelinir bir dahakine de onu anlatayım yoksa tüm yazım sadece Bozcaada olacak :)Aldıklarımı da artık yarın paylaşayım sizlerle ipucu vereyim memleketten dönerken İzmir'e uğradık ve güzel bir İKEA çıkarması yaptım :)
Buraya kadar okuyup fotoğraflara baktıysanız çok teşekkür ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder