20 Mayıs 2013 Pazartesi

  ACABA  HANGİSİNDEN  BAŞLASAM ;)
O kadar çok ara verdim ki çok hayırsızım ben yaa dimi ama neyse bu arayı kapatmaya niyetliyim oturdum düşündüm taşındım nerden başlasam diye e ara  verince bi dünya anlatacak şey birikti.

Öncelikle mesleğimden dolayı geçmiş olsada tüm hemşire arkadaşlarımın hemşireler gününü kutlarım.Bu sene hemşireler günü anneler günüyle aynı gün olduğu için biraz arada kaynadı  sayılır ama olsun :)
  12-18 Mayıs Hemşireler Haftasıdır hemşire arkadaşlarınız varsa geçte olsa kutlayın derim insan mutlu oluyo :)                                                                                                          
    Eh hemşireler gününden bahsetmeye başlamışken devam edelim hemşireler günüyle ilgili bi kutlama yemeğimiz vardı 6 yıllık meslek hayatımda ilk kez bu tarz bi yemeğe gittim ne hikmetse bu tarz günlerde hep nöbet konurdu da ondan gidemedim hiç .Ama bu sene şeytanın bacağını kırdım veeee bende gittim .Hal böyle olunca ne giydiğimi göstereyim sizlere bakalım beğencekmisiniz ?
Beyaz üzerinde pembe ,mavi ve yeşil çiçekleri olan göğüs kısma öpücük yaka ve tülle kaplanmış şekilde.Vanilya penbe puantiyeli çorap ayakkabımda pudra rengi üzerinde büyük fiyonk varmış gibi görünen bi babetti.Saçlarımı arkadan yarım toplayıp elbisemin üzerindeki çiçeklerin aynısından bi pembe bi toka taktım.Takı olarakta kolumda ve boynumda hiç çıkarmadıklarım kulağımda ise her gün değişen bu kıyafte uygun olduğunu düşündüğüm yeşil çok az kendinden simli kalpli küpelerim vardı. Bu kadar ay hayır bide çantam vardı tabikide o da üzerinde tek gül olan bi çantaydı daha sonra sizlerle paylaşırım .
Bol yazılı bir post oldu umarım sizleri sıkmamışımdır.Aslında daha çok anlatcak şey var ama onları da başka günlere saklayalım iyice sıkmiyim sizleri ;) 
Herkese iyi geceler.Tatlı pembiş rüyalar görün inşallah.Bu arada yarın sizlere çok kolay bi kek tarifi vercem tamam hadi ben kaçar kendinize iyi bakın hastanelere düşmeyin sakın Allah korusun :)

2 yorum: