28 Nisan 2013 Pazar

        BABET SÜSLEMECE :)
   Yayın aralarım biraz uzun kusuruma bakmayın eşimden bilgisayar bana pek düşmüyoda o yüzden napalım olsun :) Biricik kız kardeşime hediye babet aldım ama bana çok sade geldiler bende biraz süsliyim dedim nasıl oldu bilmiyorum sizin yorumlarınızla anlicam :)
 Babetlerin  ilk hali bu şekildeydi daha sonra kurdele ve gül yardımıyla biraz süslemiş oldum :)
                  İşte canım kardeşimin babetlerinin son hali
                                       Sizce nasıl olmuşlar ?
        E kurdeleydi , süslemeydi derken birde bu güzelliği yapmak istedim :)
        Uğur getirsin diye de minik bir uğur böceği konduruverdim .Beğendinizmi yaptıklarımı bu arada arkadaşlar ben bu şirin toka ve babetlerden satıyorum almak isteyen olursa benimle iletişime geçebilirsiniz.
       Hepinize iyi pazarlar :)
Mail adresim :citlembikk88@gmail.com

4 yorum: