20 Mart 2013 Çarşamba

           Ben de geldim bana da bir yer açın evlerinizde , gönülleriniz de :)
         İnternette can sıkıntısıyla dolanırken bloglarla karşılaştım çok hoşuma gitti.Arada mesafeler olsa da birilerinin evine misafirliğe gitmişim de o güzel evini bana açmışlar gibime geldi ve bende blog açmaya karar verdim ama bu konularda çok acemiyim .Eşime 'Bende blog açmak istiyorum' dediğimde önce güldü sonra 'Ya seni hiç takip eden olmazsa nolur?'dedi umarım öyle olmaz.Bi yerlerde blogumu görüpte evime,yüreğime misafir olmak isteyen birileri olur inşallah.Bu konularda çok acemiyim bana yardımca olursanız ve beni de aranıza kabul ederseniz çok sevinirim .Sürç-i lisan edersem affola .
         Benim dünyama hoşgeldiniz .Bakalım benim bohçamdan neler çıkacak? :)
        Güzel dostluklar olacağını umuyorum ....

4 yorum:

  1. merhabalar cigdemcim
    hos geldin blog dunyasina
    umarim guzel gecerrrrr
    bence kendinden bahsedisin cok hos,sicak
    belki kaleminle gonullere yer edebilirsin
    hemsirelikte yasadiklarindan bahsedebiliirsin..
    cokta hos olur
    birde nacizane bahsediyorum...bloglarla ilgilen uye olmaya calis...
    seni taniimalarina firsat ver
    opuyorum seni
    ayrica ben 3 torun sahibiyim
    4cusu yolda:))))
    ama birbucuk senedir yasantimla,yaptiklarimla cok guzel dostluklar edindim...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar
    Hoşbulduk umarım dediğiniz gibi herşey güzel olur.Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Allah 4.torununuzu da sağlıklı bişekilde kucağınıza almak nasip etsin inşallah :)
    Umarım benimde güzel dostluklarım olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İade-i ziyarete elim boş geldim kusura bakma :)) Bohçandan çıkartacaklarını merakla bekliyorum :))Kimbilir neler var o bohçada :))

      Sil
  3. Güzel sözlerin yeter önemli olan elin boş olması değil hoş sohbetli dostluğunun güzel yüreğinin olması bloguma hoş geldin umarım bohçamdan çıkanları beğenirsiniz :)

    YanıtlaSil